Allting och ingenting.

Här sitter hon sjuka ankan, med en bula i halsen och hostar sig fram försiktigt. Som att det sticker 100 nålar i halsen, någon gång då och då. Så det är sjukt behagligt. Hon blir bara tröttare och tröttare, skola 5 dagar i veckan jobb 2 - 4 gånger i veckan. Då kan man förstå att hon blir helt död efter ett tag. Nu blir det jag istället för "hon" :P.
Som sagt försovit mig varje dag sen i början av förra veckan. Men sån tur är inte till jobbet. Började 1 idag, haha och försover mig? Fattar ni eller, herregud säger jag bara. Så vaknade jag kvart över 12, fan brorsan kör mig till skolan, så hade vi någon tråkig föreläsning om stress där sitter man och förstår ingenting. Mina ögon vill bara stänga sig tiden, men nej inte förrän jag kollat på idol. Läxor och allting sånt? Nu känns det som jag kommer att ligga efter sista året med, men det är ju detta år som är viktigast av allt innan man går ut och tar studenten. Då blir det bara massa annat i vägen, vänner och jobb.

Mina veckor fram igenom:
Vecka.39 - Lugnt imorgon.
tors, eng läxa. Allergi läkaren 2 timmar.
fred. Eva 18, Tråk biblioteksmässa, lugn hemmakväll. Om det inte blir utgång för Evas skull.
lörd och sönd. Jobba mellan 10 - 17.30 sen sönd 12.30 - 16.30 så dom dagarna blir bara lugna.
Vecka. 40 - En hel lugn vecka, underbart! Men säkert hoppa in och jobba eller en massa läxor att komma ikapp med. Mormor fyller även 60år på onsdagen, så ut och äta god god mat. Grattis (L) Hoppas på inget jobb i alla fall under helgen, vill helst ut och roa mig med vännerna. Men det kommer att bli med att jobba för det åker ju bort  tre helgen nu när jag skall upp till Örebro och praktisera. Så säkerligen så kommer jag få jobba varje jävla helg innan jag åker upp.
Vecka.41. - Läxor säkerligen, men jobb till helgen igen. Mellan samma tider som vecka 40.
Vecka.42 - 46. Blir det både praktik jobb och lov. Men ta med fan inget höstlov för min del, jag som hade sätt fram emot ett helt lov att bara koppla av att sova och umgås med vänner osv. Men nej jobba hela veckan, varje helg, även praktik i samma butik varje dag. Förutom någon dag på veckorna, men det blir inte många dar som går bort. Men måste ju annars tröttnar man ju efter ett tag. Sen en hel helg som man ska öppna och stänga på mitt gamla jobb som ja ska jobba för. Ja så ser dom lååånga veckorna ut.
Vecka.47. - Så åker man upp till Örebro och praktiserar 4 veckor fram. 

Kyla frysa ihjäl dom här veckorn bbrrr. Hålla sig hemma så mycket som möjligt bara! Sen så är det plötsligt jullov och julafton osv. Då kommer jag säkert också få jobba än massa, till och med under julafton :( Aja pengar, det kan man tänka på. För det blir man gla över islutet på varje månad. Nej nu blir det att lägga sig i sängen och koppla av.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback