Torsdags kväll.

Då ankan var ute på sticky med pär och killarna, och den lille Lollo som blir full som en kastrull. Sheet! Hur hon lyckas liksom? Men en riktigt kul kväll, men inget vidare bra ställe tycker jag inte. Men som sagt går ut för att dansa, älskar att dansa! Men de gick ju inte så jätte bra direkt för att dansa. För det var hur mycket människor som helst, hur svettigt som helst, hur varmt som helst, ingen vidare bra luft.
Haha, den dumma ankan som alltid:
- Jasså nu skall ni ta er en massa snapsar ikväll då?
Killarna:
- Hahaha, shorts heter de för fan, snaps är när man tar under midsommar osv.
Så dum som jag är herregud!
 
Sen under fikets gång, jag hade beställt mig en Chai latte thé så klumpiga som ankan är spiller ut lite, tar en servett som Lollo har. Och torkar bort med, hon säger helt plötsligt som ja hörde, jag tog bort lite smink med den där. Men så fortsatte jag. Haha så tänkte jag efter ursäkta? Sa du att du snöt dig med det här? Åååh! groose!
Men ikväll blir de dunder kalas, hoppas jag! Stora dans ytor fy va kul :P Även en ledig dag idag från Mexx, men skall jobba Lördag och Söndag orkar verkligen inte känner jag. Jag som hade förväntat mig att jag skulle få sova på mitt lov, men nej! Kommer få att jobba på fredag och lördag nästa vecka. Sen kommer det även vara flera dagar i cafét kan jag tänka mig. 

9 crimes - damien rice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback