These days.

En bestämd dag att få sova hela dagen och slippa skolan hade ju prov idag och kunde ingenting så slapp det men det jobbiga är att jag ända behöver göra det förr eller senare, men det blev ingenting med det. Så vaknade upp runt kl. 10. Då jag verkligen ville sova till längre men det gick inte så bra. Strax man gick upp så var det bara på med kläder ner och hämta sitt id kort som hade kommit, jag bara jippi så slipper jag mitt stora pass. Men inget vidare vacker blev man inte. Som man aldrig blir på kort, jag och bilder Assa. Garv typ! Sen åkte man in till stan för att säga hej till Jocke, hämta prison break. Där efter det gick jag till en tre butik för att välja ut en ny mobil som ja vill ha. Men svårt att välja så där, jag vill ha en med BRA batterier i alla fall. Eller om man ens ska fortsätta med tre abonnemang? För jag betalar idag 800: - månaden, har ju inga pengar kvar sen ju. För att gå och köpa kläder som jag behöver göra ofta. Men på tal om det så har ja fått sålt min guldiga mobil som jag har nu. Så det känns bra. Så träffa jag Sandra en sväng så tog vi oss en fika där vi fick en mega stor negerboll som vi dela på orkade knappt, för den var verkligen mättande. Sen åkte jag hem så träffa ja på pappai, mammi, roystet, jonas och lindhalis. Riktigt bra att jag träffa på killarna, för jag behövde hjälp med engelska så det fick ja all hjälp som ja behövde kanon bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback