Sista, sen blir det sängen!

Brukar du...

Kolla dig själv i spegeln? En gång varje dag minst iallafall. 
Skrika? Ja!
Ha ångest? Jo!
Ta mediciner? Ja, för min astma osv.
Vilja dö? Man har tankar om det till och från, men det är ingen ide.
Ta droger? Nej, kommer aldrig att prova.
Försöka vara annorlunda? Nej, alltid mig själv!
Gå till kyrkan? Nej.
Gå i skolan? Ja, man gör ju tyvärr det. Men snart är det slut på skiten.
Röka? Nej, men har gjort. Så nu ligger snusen inne.
Ha sex? Haha, sexberoende typ. ^^
Ljuga? Kan hända, men svårt för det.
Hata folk? Man gör ju tyvärr det.
Lita på folk? Vet faktikst inte? Orkar inte tänka så. Men jag gör de ja. Och hoppas på att man kan lite på en. men när man väl säger nått så går de vidare till andra med än gång.

Vem...

Saknar du? Mycket & många.
Vill du döda? Nej! Nån gång kanske man kännt så. Men tro fan inte att ja verkligen skulle kunna gå och döda en människa.
Rörde du sist? Mamma som jag slog i rumpan.
Vill du slå? Slåss gör jag inte, om ja inte blir riktigt arg och har alkohol i kroppen. Men nej inte ofta.
Kysste dej senast? Linus
Kramade du sist? Jocke
Vill du prata med? Malin
Skrek du på sist? Mammi
Sårade dej sist? Vet faktikst inte, men många som gjort det.
Vill du bli galet full med? Malin
Gjorde dej riktigt glad senast? Sanna

Har du...

För många vänner? Glad över dem jag har..
Något psykiskt besvär? Nej.
Någon skada? I huvudet, typ trögfattad eller nått.
Färgat håret? Många många gånger, för många gånger.
Brutit några ben? tror inte detta?
Kysst någon? Många.
Haft sex? Ja,
Köpt kondomer? Nej, men man har fått från ställen.
Tagit nakenbilder? Jo, men inte så där på riktigt och aldrig för mig själv isåfall me en pojkvän. Men jag tycker sånt är sinnessjukt.
Sagt jag älskar dej till någon idag? Nej
Rymt hemifrån? Nej


fan va tråkigt jag har nu ska ja lägga mig... tråkiga frågor också för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback