Nya Magnus uggla skiva.

Bara att ta och lyssnar på ;], men just "tvättbräda. Aja, Lars winnerbäck som jag ville gått på denna helg :( Men vart inget med det. Depp! Jobbat idag, fy va glad jag blev. Hade en underbar kund som jag hjälpte i ungefär 20 minuter. Sen efter hon vart klar så hade jag fått med henne massa fina kläder, då hon efter det sa massa underbara kommentrarer till mig! Så man verkligen blev jätte glad utav. Började med att hon fråga va ja hette, sen att jag var den bästa säljaren som hon vart med om och att jag va underbar och en ängel o allt haha :P värmer i hjärtat iallafall.
Även kvällen igår när man var ute och åt, gick kanon bra :D så nu vart de glada ankan igen! Nu så sitter man hos mormor med älsk kusin cassandra och kollat runt lite bilder och lyssnar på uggla, men vill dock hem nu så vi kan lägga oss i ett gott bad och sen kolla film eller nått myspys. CHIPS PÅSE PÅ DET! Imon blir det shopping glanda anki o cassi. <3
Hejs
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback