Nu sitter man här igen..

och lyssnar på underbar musik och inte har någonting att göra. Så istället skriva ner vad jag gör och inte gör. Och om vad ankan gjort under sin helg period? Men liksom hur kul är det att sitta och läsa om vad man har gjort och inte gjort? Same it! Alltid lika kul och skriva ner saker och ting om man inte har något annat för sig. Nu är skolan över iallfall och det är grymt skönt. Och imorgon börjar praktiken, häärligt. Slipper man massa läxor osv. Sen är det en ända termin kvar. Sen så är man klar med skolan för alltid. Och slippa alla suragrias till lärare på skolan! På tal om skola och praktik. Så hade jag bestämt mig för att åka och bowla eller följa med killarna ut på krogen, men det blev inte av för jag kännde att jag vart helt trött i hela kroppen, och ville bara ligga hemma framför idol. Då sluta det med att mysiga Linus kom och vi tog några glas vin och kolla på idol. Sen satte vi igång filme shrek men vi somna med en gång. Vi båda skulle upp tidigt inför jobb. Så Lördagen jobba jag från 9.45 - 16.30 jobbar annars till halv 6. Men vart tvungen att gå en timma tidigare pga mormor och hennes vänner skulle ha lite fest för oss släktingar. Och det blev underbart lyckat och sten skoj, vi åt gott drack gott, och bussa loss som bara den. Sen idag så har jag också jobbat och tjänat pengar. Sen har jag bara suttit framför  den här burken hela dagen förutom att jag ringde hit grannarna så vi kunde kolla på hela shrek. Den va sten kul :] "Kapten krok vill odla påskliljor"
Haha, nej nu blir det att kolla om Heroes kommit ut än. Eller om man tar sig en mys film att somna till.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback