Hur ser ett liv ut?

- Födas
- Liv
- Växa
- Äta
- Dagis
- Skola
- Plugga
- Extrajobb
- Körkort
- Festa
- Jobba
- Bil
- Lägenhet
- Pojkvän
- Hus
- Familj
- Jobba resten av livet
- Dö
Roligt?
Nej!
Negativa Ankan!!!

Lyssnar på deppmusik dag in och dag ut.

Idag var som sagt min första dag på praktiken. Men jag orkade verkligen inte, så jag vaknade runt 4 tiden, och det var hur härligt som helst.


Men som hur mitt liv ser ut just nu?

Äta, äta, äta små äta. Sova så mycket jag bara kan eller rättare sagt ligga i min säng och bara kolla upp mot taket eller kolla filmer/serier. Sen skola dag in och dag ut, sitter där vi skolbänken och fattar 0.00 om vad lärarna säger. Så trögfattad är jag då! Sen kommer man hem efter skolans slut, fastnar vid datorn och bara lyssnar på musik och inte gör ett skit egentligen. När helgerna kommer, så är man med folk och går ut och dricker och dansar sig redlös. Sen jobbar man även en del också, så man kan dö! blir helt toooooooooooooooookig! Vad skall man ta sig till? Jadu. fjompiga ja! sängen blir det nu igen! hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback