Frusna deppiga ankan!

En kall vinter/höst fy fan! Hemskt, blir helt deprimet. Sitter här med min mössa och en tjocke tröja och min jackväst. Som jag suttit med ända sen jag kom från jobbet. Jajamensan så blir man helt less och deppig också när det är så ruggigt kallt. Nu skall man lägga sig och försöka bli lite varmare framför en barnfilm, vet inte namnet på den. Håller aldrig kolla på va filmerna heter bara kollar och är glad, men inte lika glad nu när det är kyligt och kallt brrr! Då är man bara less och trött på allt. Dess utom har jag så sjukt ont på mina knän också, då kan man ju förstå att man blir ännu ledsnare och argare. Men jag får ju som sagt skylla mig själv när jag dricker ner mig svin full och inte änns kommer ihåg min ute kväll/kvällar. Så a fy fan säger jag bara. Nej nu kom Pääär, så skall vi kolla film. Ledig från Mexx imon, härligt som bara den men skall dock jobba i cafe/goids butiken. AAAAH, men men pengar som pengar behöver inhandla massa nya saker nu när den kalla tiden är inne! Hatar kylkläder. eller hur man nu skall kalla det? Sen ska ja färga håret brunt på Onsdag :P men där känner jag mig både less och gla, för vill vara ljushårig egentligen. men vet inte vad de är som hindrar mig till o inte va det. men men ha en mysig kall kväll. fy fan!
image56
SOMMAR, GE MIG! Höstlovet, så kanske man bara sticker? Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback