Dumma frågor, okej svar!

1. Berätta om första fyllan: Den var hemsk, jag var 11 skulle strax fylla 12. Mer behövs inte att berätta. (Hur kunde man/jag änns börja så tidigt? Shit!

2. Berätta om första kyssen: Kommer inte riktigt ihåg, men det var med min granne Oscar om jag minns rätt :) Men iallfall nån klasskompis. När vi var jätte små.

3. Vem är ditt snyggaste hångel? Vilken fråga, men det är många det!

4. Yngsta respektive äldsta hånglet? 89:a - 81:a 

5. Har du hånglat med mer än en under en 24-timmarsperiod? Skulle försöka, men det var en del timmar man gjorde ja! Men kom aldrig upp till 24 timmar.

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende: Ingenting.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig: Kroppen, ögonen, håret, stilen (:

8. Favoritsexsoundtrack: Haha, det vet jag inte. Lugna favoriter iaf :P

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Spice Girls.

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med? Chad Michael Murray (Han Lucas som är med i One three hill) ;P

11. Har du ljugit för att få någon i säng? Nej, det tror jag inte iallfall?

12. Har du strippat för någon? Haha, man har ju provar. ^^

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång? Haha, nej! Vilka frågor det finns.

14. Har du snattat? Ja, nån godisbit nån gång. Men längesen.

15. Har du moonat? Haha, nej. Men jag skulle lätt vilja och nära på en gång, men då vågade ankan inte. ^^

16. Den du levt och upplevt mest med? Grannarna, ex pojkvänner.

17. Hur många har du varit kär i? Riktigt kär och vart tillsammans med så 4 stycken.

18. Käraste ägodel? Mina vänner som är de riktiga och min tv (filmer, serier) och datorn/ipod med musik.

19. Vad skulle göra dig mest glad nu? Att morfar skulle komma tillbaka till mig/oss.

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv? Oj, det vet jag faktikst inte. Men att förlora kärlekar som man älskat så högt. Att bara försvinna osv. vet inte faktiskt?

21. Homo, hetero, bi? Hetero. :] så klart. Men man vet ju aldrig.

22. Vad är kärlek? Lycka, underbart, romantik mycket mer att skriva men det skulle ta timmar.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak? Morfar, plus än massa saker som man inte orkar skriva ner.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Det har jag säkert någonting, men säger det mesta för att få ut det.

25. Ordet är ditt: Den drömmen, den verkligehen! Den lyckan, den storgen! 
Nej nu blir det heroes/ Prison och måste plugga prov imon ju :O men det kommer ändå inte bli av. Sen måste jag även åka med bussen snart. Skall ju på möte idag och äta god mat. :]  Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback