Blir så in i helvete sur!

Jävla västtrafik idot kontrellanter, sheeet! Köpte mig verkligen ett busskort igår för att jag skulle kunna stämpla när jag skulle åka hem inatt! Men fritidskort är hur bra som helst, och ja jag ska köpa ett men inte nu efter jag kommit hem från örebro. Bara onödigt att köpa ett nu och kunna använda det i 3 veckor.. Så, a. Det är så här då änna! Ankan stämplad 3 kuponger och tänker inte mer på det. Hon brukar ju göra det.. Så kommer dom så visar jag som vanligt glatt. Så säger idioterna men natt taxa och blabla, jag bara det hade jag ingen blekaste aning om, så jag kan gå och stämpla 2 till. Och ja sa att ja köpt nytt och de var ju helt nytt för att jag skulle komma hem med det! 1600 KR SKA JAG BETALLA FY FAN! shit vad arg och depp jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och så har ankan jobbat idag med! Vart faktikst skoj, men mycket folk och hur stökigt som helst med kläderna så man hann inte med vika ihop det snyggt. Kunderna bara kastar och lägger dem huller om buller..

Nej nu skall jag fixa i ordning lite, ska nämligen ut och äta indisk mat. Undra hur detta ska smaka? Har aldrig ätit det innan, så lite intressant! 

Hejs  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback