Ankans dag.

Ännu en dag som är kallt i sitt rum, med jackan på. Vaknade halv 1 idag hur gott som helst. Älskar att sova ut så länge man bara vill och känner för det och inte behöva tänka på annat. Började jobbet kl 3 på café & prallin. Där jag kanske hade 5 - 6 kunder på 4 timmar, fy fan va tråkigt. Men ändå skoj att jobba där, men det blir livat snart när Zoocity öppnar! Då jag satt och spela kort med mig själv och tjöta med Adde i 1 timma i telefonen ungefär sen kom min gosesnutte Linus förbi och pussades med mig och tjöta lite :] alltid lika mysigt! Nu blir det Harry Potter med pappi. Sen väntan på Prison och heroes svenska texter så man kan kolla på dem två också så man fått gjort det. Längtan spricker! Nyfikna ankan.

Imorgon: Skola? Om man nu orkar detta vid halv 9 för att tjöta om vårat företag som vi ska strta helt själva, men händer ju ta med fan inget behöver bara ta och ringa runt efter dem produkter vi behöver men kommer säkerligen aldrig gå! Sen starx efter det måste åka hem igen, för att gå till frissan och färga håret brunt, om man nu vågar detta? Jag som bestämt mig vöer att jag vill vara ljushårig men det ser så inihelvete sletet ut bara! Sen sefter det så skall man åka tillbaka till kungsbacka typ för att praktisera och ha stägning imon så slutar inte förräns halv 8 imorn :( Segt! Men ledig ifs på Fredag så de känns gott, sen ska man dock jobba hela heeeelgen jag orkar inte :'( Men ifs har ett helt höst lov framför mig ;D Sen löning på Torsdag nyfikna ankan, om hur mycket man fått? =P
Hejsvejs med leverpastej... Film film, förresten filmen jag såg nu handla om råttor och en kock ;D haha den va skit rolig, ett nåste att sem ne tyvärr har man inge minne av vad den hette och orkar inte gå till dvd spelaren för att kolla upp det. Men bara att gå in på sf där står de säkert :D



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback