Alltid lika kul att svara på frågor. (första)

Namn: Elisabeth Annica Anita Johansson
Smeknamn: Ankan
Ålder: 18 år, 1989-08-05
Piercingar: Nej, bara i öronen
Studerar: Handel på Elof Lindälvs gymnasium
Favoritklädesplagg: Oj, det vet jag inte riktigt. Men trivs bäst i klänningar
Har alltid med mig i väskan: Mobil, ipod, plånbok, lipsyl och inget mer, vad jag vet?
Dricker jag läsk så dricker jag: Fanta
På datorns skrivbord har jag en bild av: Mig och Malin
Imorgon kommer jag: Att börja praktisera på Mexx en kläbutik. Ingen mer skola förräns nästa år typ.
Sjuk humor? Allt och inget typ. Haha!
Gillar du bilar? Nej, inte så intresserad som alla killar är.
Vad anser du om skånska? Funkar, men kul att härmas ^^
Vad vill du bli när du blir stor? Oj, ingen aning.
Värsta känslan: Allt negativt.
Människa som gör dig enbart glad: Linda för tillfället.
Jag vill vara: Mig själv.
Bästa sport: Ingenting, eller jo ligga hemma i min säng.
Hur ser folk dig? Vet inte faktikst?
Vad vill du helst ha nu? En mjuk skön säng.
Vad har du för intressen? Musik, filmer, serier, min säng och vänner.
Är du pinsam på fyllan? Jo, det kan man säga. Tror jag?
Är du blyg? Njae, ibland och ibland inte. Beror på!
Hur svarar du i telefonen? Aaaaankaaan
Somnar du med tv:n på? Ofta, på de sistonde.
Har du långa naglar? Ibland, men dom blir så sketna lätt. Förstår inte varför?!
Brukar du bli våldsam då du blir förbannad? Ja! På ett skojigt sätt isåfall, typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback