2 skol dagar kvar.

Grymt härligt skall det bli. Men dock tråkigt att vara ifrån klasskompisar i 2 hela månader. Ska nämligen ut på praktik i 8 veckors period. Då jag ska vara på MEXX i 1 månad där jag jobbar just nu. Andra månaden skall jag vara i Örebro. Det ser jag väldigt mycket fram emot faktiskt, då jag ska praktisera på H&M en klädbutik som jag tycker väldigt mycket om. Så ett väldigt stort plus i kanten med erfarenheter där ifrån sen. Så man kan jobba i H&M butikerna här hemma. Så tråkigt att dom inte tar emot praktikanter här hemma. Jävla H&M nej nu skall det inte vara sura klubben. Min helg skall vara lugnast utav alla förutom jobbet då. Men menar på utgångar. Skall dock jobba torsdag, lördag och söndag. Sen skall mormor ha födelsedags fest med sina kära vänner, då vänner och släkt skall äta och dricka gott. Ser jag även fram emot också. Ska bli riktigt trevligt och mysigt. Mysig hemma kväll Fredag dock. Nu väntar jag på Lollo så vi kan mysa med en chips påse och ett glas vin var framför Heroes.
Have a nice evening..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback