Oj...

Hade lite diskussioner med pappa idag på väg hem i bilen.

Då vi pratade om att jag skall åka upp till Örebro nu på Söndag och vara där i 4 veckor. Och han säger till mig jag kommer ju sakna dig, jag bara jo men jag längtar stort tills jag skall åka upp och leva lite eget och prova på för det är faktikst bra. Sen sade jag att jag skall förmodligen fråga om det finns chans till att börja jobba där sen efter man gått ut skolan så man kan flytta upp dit sa jag för jag vill nämligen inte bo kvar här i Göteborg vill nämligen flytta så långt som möjligt som t.ex Malmö, stockholm eller som sagt örebro eller nått sånt.
Sen när vi kommer hem så hör jag att pappa börjar prata med mamma om det, då gick jag ut lite försiktigt och fråga vad dom pratade om, så jag visste inte att pappa var så känslig han blev lite ledsen där märkt jag /:
Men jag bara man blir äldre och har drömmar, och det kommer när det kommer.

Blir så JÄVLA SUR PÅ ALLT JUST NU FY FAAAAAAN!    Jo jag vill bara flytta som sagt så fort det går när man är klar med skola och körkort! Sen god bye typ! Och börja om. Börja ett eget och nytt liv. Underbart rättare sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback