lifehouse

Nu har man hittat nått nytt att lyssna på nämligen, lite goda och sköna låtar. Världs ont i magen pga gjorde smooti till mig själv druckit tre glas, men det är så fruktansvärt gott så man dör! Sen fryser jag som bara den, sitter med mys byxor och en go poolotröja men fryser ändå om fötterna och händerna. Snart skall man kolla på Heroes sjukt spännande. Efter data nörden Adde är klar med sitt "wow" herregud säger jag bara, dessa spelanden och datorer. 3 dagar kvar här i Örebro och praktiken på h&m, vart jätte kul och trevligt en underbar arbetsplats men det ända som är en nackdel med det hela är personalchefen bara inte alla chefer är sådanna. Om jag kommer bli chef nån gång i livet så kommer jag alltid vara go och glad mot personalen, och inte gå runt som en surgris fasten man har massa ansvar för butiken. Sen åker jag upp till Gustaf i Köping för att vara där under helgen sen blir det hemgång till Göteborg och kör mina 2 sista veckor hemma på ett kontor eller nått. Tråkigt vill inte åka hem :( eller kanske rätt skänt att komma hem till lite vänner och till sitt rum. Men vill bara vara ledig när skolan börjar igen och ledig på lovet vill inte och orkar inte börja jobba förräns nästa år!

Nej nu blir det inget mer skrivande bara en massa dynga som bara skrivs ner när man har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: IMT

heroes snart:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback