Hon bara hatar kylan.

Har ni kännt så fort man bara öppnar ett fönster eller så fort man bara går ut utanför dörrarna? Att det är KALLT! Kylan har kommit, vad skall man ta sig till? Jo ta på sig så mycket kläder som möjligt så slipper man känna den här kylan. Och en stor fet lång jacka som man vill ha. Men så kallade jag så har jag bara en kort varm jacka, och som använder city short och klänningar och kjolar fasten det är is kallt ute. Och jo men visst vill jag ha en tjockis lång jacka så man slipper frysa. Men liksom en jacka? För flera tusen, det är rent som sagt helt sinnessjukt. Jag säger bara att man är dum i huvudet när man lägger flera 1000 lappar på en jacka fasten man inte riktigt har dom pengarna, men jo men visst om man har dom pengarna och är miljonär typ så okej. Men ja whatever! Kommer en dag jag vinner på lotto och kan köpa mig de. Men som sagt jag hatar kylan jag hatat vintern, jag vill ha sommar och sol och värme och havet och fåglarnas kvitter och glada läppar.

Snart åker svinet Lollo till Thailand, ta med mig i resväskan snälla! Bokat massvis med julklappar där ifrån hihi. Och lite sol åt ankis också! Men fy fan tyck sýnd om mig och njut ditt svin! Tänk inte på mig gör inte det. haha!

God natt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback