Här sitter hon igen.

Den tråkiga så kallade ankan, och skriver i en tråk blogg. Kom nyss hem vart jobbat idag, sen var det släkt kalas för min morbror underbart god mat och efter rätt. mums! Sen blev det bowling med Danijel, Tobbe och Lollo. Jag som verkligen hade ställt in mig på att jag skulle vinna. Men dock så var jag inte så grymt bra idag, haha! Men jag kom 2a iaf och vann över Danijel det var ju meningen att hon skulle göra det. Men nästa gång kommer jag vinna allt. Sen blev det mys med film. Och nu är man hemma och är seg efter en lång dag nu blir det bara hopp i säng för ankan och kolla på filmen som heter så mycket som "Resident Evil 3" får se om det är någon höjdare.

Och jag är stolt över mig själv, dag 2 eller rättare en hel helg som jag inte vart ute på krogen och slösat bort en massa pengar.


Nu så ringde Linus helt plötsligt och gjorde en ankan gla, hoppas på han kommer hit och tar mig sällskap med en film.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback