Gott med ett bad!

Nyss badat, hur härligt som helst. Men jag brände tårna av mig precis innan jag skulle hoppa i hade hällt upp och så visa det sig att de var sjukt farm så jag fick tömma halva badkaret och ta iskallat vatten. Så var jag nere och handla mig en choklad boll och mums på medans jag bada bland allt mitt skum. Idag har min dag gått väldigt segt och sakt nämligen börjat med exponering inom h&ms skyltfönster, myckat att tänka på så ett skyltfönster tar en hel dag att göra :O så dem är väldigt noggrana med det dära, för man måste nämligen stryka alla kläder måla om golven osv. Men riktigt skoj är det faktiskt, så två dagar kvar på h&m. Tråkigt nog!
Åh, är så glad också för att affärsplan är färdig och att vi fick g trodde verkligen vi skulle få ig, vart faktikt jätte rädd.

Så det jag kan säga är att
Emil är världens
BÄSTASTE bästaste bästaste kille!

Men när jag/vi kommer tillbaka till skolan så får vi allt ta icg skärpa till oss och sätta igång på allvar. Hör ni det nu Tobias och Niklas? Haha.

Längtar tills helgen, hälsa på Gustaf och dom sen blir de hemgång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback