aaaaaaaaaaank.

Här sitter hon kvinnan i huset, med mys polotröjan som hon levt i och brors keps på huvudet, och självklart lyssnar på 9 crimes - damien rice. Som jag hoppas på att Graffet har lärt sig att spela på gitarr och sjunga utan till nu. Lov veckan är över, dagarna bara förvinner som jag vet inte vad. Har jag gjort och hunnit med dom sakerna under veckans gång?  Ja, näst intill kusinen och jag hanmnade i Göteborg iallfall och gick runt där inne och mös i 6 timmars gång. Jag som har sånt underbart minne, så Tisdagen vet jag inte vad jag gjorde? Kom fasktikst på, sov halva dagen sen kom mormor och hälsade på så åkte vi till kungsmässan och kollade lite och tog oss en fika riktigt mysigt. chai latte the är ett måste! Blir till en drog. Trgårn blev det på Onsdan med bror och hans kompis och fucking åmål donnorna. Det var okej. men inte som jag hade tänkt mig. Tänker inte skriva ut mig varför om det! jobb jobb jobb rästen av veckan och helgen som är- Så fyller även morbror Bogbunnar år imon och farmor på Söndag. Grattis grattis. Härligt att vara hemma för en gångs skull, och inte va ute på krogen och spendera än massa pengar. Och behöver dock en ny dator funderar stort på en bärbar som man kan ha i sängen så slipper man sitta upp och på en hård stol som man får ont i rumpen utav efter några timmars sittandes framför datorn som inte är så bra egentligen. Idol har blivti ikväll med mammi, pappi oscar :) Daneil är bra.
Så nu blir det film för ankan som pappa och oscar kolla på ^^ som jag missa pga datan som man fastnade vid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback