Ont det gör ont.

Haft en väldig trevlig helg. Fram till då min goda klasskompis bygger om sin altan.
Så jag nästan brytit armen. Ramlade, så jag vet inte hur jag skall förklara :S
Men har ruggit ont, så man kan inte ta på mig ett klädesplagg.
Får kolla upp detta med en doktor. Bara man inte brytit hela alltet. För då blir man depp.
Och hela min tå nagel är bort, så de svider och gör ont. Gu vad jag klagar känner jag.
Men det får man göra ibland. Och längs rygg sidan och neråt har ja skrapat upp.
Åå, vad arg jag blir på den där altanen. Skulle ju bara komma fram till poolen.
Så händer det där utan min vetenskap. Till och med 3 feta blåmärken på benen.
Men slut pratat om mig och min ondhet.
Det var en bra kväll iallfall.
Idag så har man gottat sig med nån slags go bufe i Fjärås.
Där jag åt mig tjock, med massa god mat och efterrätter.
Och så kom man hm vid halv 5, och somna med än gång fram till nu, helt underbart!
Får ta och sova igen, så man är pigg för skolans dag imon, om jag nu klarar av de.
För nog åka till doktorn först.
Nej, nu blir de sängen och lyssna om o om på den nya Per Gessle låten.
Och vänta in samtal från Gustaf!
Natti och hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback