Morfar :'( Kom tillbaka!

Ååååå, detta jävla liv.
Min morfar, min morfar!
Lördag kväll, tjejmiddag. Mamma ringer, morfar ligger på sjukhus :'(
Trodde de inte var nått allvarligt. Men det var det verkligen, ångra det stort att jag inte åkte in.
Alla fick träffa honom den dagen den kvällen förutom jag :'( Han sa till alla Jag älskar er alla hälsa det, ta hand om varandra, va snälla mot varandra. :'( Mitt liv slutar nu så grät han.Han höll i min yngsta kusin Sebastian om handen ville inte släppa taget :' Åå, fy fan :'( varför just han varför jst min/våran morfar :'( Han opereras mamma, o hennes 2 bröder o mormor sitter på sjukhuset hela natten från 8 på kvällen til 9 på morgonen :'( Så säger dom att de skulle bli bra. Sen var operationen klar. Och så börja de förblöda så var dom tvungna att operera igen :'( och så gick det inte :'( fy fan för allaååå ett liv utan morfar funkar inte :'( Ååå så skulle dom ringa igår för o medela oss hur det gick, men nej de gjorde dom fan itne :'( så fick vi ringa o alla var förstörda tårar utav blod :'( kvart över 5 ringde vi. Så fick vi svaret. det hade gått en timma sen. Så kvart över jävla 4 :'( VÅRAN MORFAR :'( varför? varför just han? Han va ju för fan helt jävla frisk :'( Och så fick ja inte änns träffa honom. Ångra så jävla mkt o delvis att ja siv till klockan 3 på lördan när han var hemma hos oss en stund o skulle lämna grejer :'( ååå!! Sen igår de hemskaste utav allt. Så åtke vi in strax efter 8. Så såg vi våran vackra morfar där liggandes i en säng :'( med 2 ljus brevid :'( ååååååååååååååå! där låg, helt blek i ansiktet :'( VARFÖR KAN HAN INTE BARA KOMMA TILLBAKA? Puss o kram på honom hela tiden :'( men till slut gick de bara inte mer, Han är borta :'( Fattar inte ett JÄVLA SKIT. ALLT GICK SÅ JÄVLA FORT  :'( så jävla fort. MORFAR KOM KOM TILLBAKA! Alla älskar dig och saknar dig vi är hemma hos mormor :'( legat över här. låg i din säng :'( kundei nte sova inatt :'( dofta på ditt täcke. åååå! :'( varför just du utav alal jävla människor :'( han är borta från oss :'( min bästa vän morfar. alldså ett liv utan honom hjälp mig de funkar inte :'( Och nu sitter man bara här helt jävla knäckt o förstörd o massa tanakr i huvdet. tårar bara rinnerh ela jävla tiden. Hör de i bakgrunden också. alldså seriöst? vad e de här . jävla sjukhuset. kunde la fan gjort bättre ifrån sig eller. :'( haaa?? Åååflpdgköjhf,sbä
gf :'(
Ne. fy fan asså! Min älskade morfar :'( Haa? Inge liv o leva för mer utan honom, de funkar fan inte.
Morfar jag älskar dig. Vi alla gör det :'( Och det vet du.
Men åå herregud :'( VARFÖR VRFÖR VARFÖR? ååå
Hoppas dom tar hand om dig väl där uppe :'( !!!

Så jävla sjukt fatatr fan inget :'( men ändå. du var världens bästa bästaste!!


R.I.P Min/vår älskade Morfar Gunnar Bergman! Söndagen den 11 Mars 2007 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback