telefonnörden.

de är verkligen jag det.
här sitter man uppe som alltid, mitt på nätterna och inte kan sova.
alltid med telefonen i örat, pratar med min goda vän emil.
och tjötar om en massa skit musik från hans sida nån slags "emil jensen"
skånsk musik, sägs det i örat.
under kvällens gång hade ja en god vän här hemma som spela med min gitarr och sjön för mig
i love it. älskar gitarren och en god sångröst från en kille.
dock innan på dagen idag så vart mamma och pappa och köpte garderob,
byrå och skåp till vardagsrummet plus en go fotölj och en fotpall din mig. då vart jag glad. 
men en hel dag tog det för mig och skruva ihop allt det där själv!
men jag känner mig väldigt stolt och duktig av mig! men den där jä*la garderoben fick jag en damp på.
ritningarna, gjorde mig helt förrvirande. så ja fick ringa hem kim. och han klara de bra!
men jag bara nej, det skall inte alls vara så, ja som alltid ska tro att jag har rätt!
så kom pappa em en halvtimma efter! hjälp oss innan jag går av!
då hade kim gjort rätt ifrån början. då bara fan också.
men det har allt varit en trevlig dag och kväll.


hahahahahah! 
emil:
- har dom vart på ica eller?
ankan:
- haha, nej ikea för fan dummer!
emil:
- nej skriv inte ner det där!
"massa skrik och skratt i mitt öra!"
hahaha.


nej,nu får jag ta och lägga mig i sängen och sätta på en film
plus, prata klart med emil innan han halshugger mig men
det är inte så lätt för honom att göra. han bor ju som sagt en bit här ifrån!
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback