Tänka en underbar tanke!

Jag kände formen av din rygg och ja kände att du låg på min arm!
du sov så stilla, din andning var så mjuk och varm. det var en allt en underbar dröm.
men ingenting av den var sann. jag vaknade med ett ryck när jag förtsod att vi är ifrån varann.
jag skulle vilja tänka klart, jag skulle vilja tänka en underbar tanke, en underbar tanke just idag!
och ja skulle vilja ha allting kvar, jag vaknar alltid varje natt samma syn varje gång.
en veklighet i grått och svart ändå bort till vår altan. och ingenting är lika tyst som en ljudlös telefon.
jag vaknar med ett ryck när jag förstår att du är långt ifrån.
ovanligt vanlig dag, när jag såg dig vid min sida. som just som var en dröm. då bara nej nej nej!
en underbart len mjuk handflata mot min rygg, njutningen spred sig i hela kroppen.
en lätt puss på pannan, hela magen pirrar. mjuka fina läppar snuddar sin mun. med ett leende som varar föralltid.

kom ihåg. kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback