sommar.

så sjukt underbart. så sjukt härligt.
inte många dagar kvar i skola. måndag, tisdag, onsdag ledig, torsdag, fredag ledig.
sen nästa vecka fram till torsdag. den 14 juni, då min kära mor bilr 40. men tycker att de är
lite för sent att sluta. i början av juni skall man sluta tycker jag! torsdag bär det av till köping.
då jag bara ska koppla av och umgås och ha det trevligt med min underbara vän camilla.
sitter här i huset med hög musik, underbart. men mina ögon vill bara stängas igen.
men den stunden blir lite senare, då det bär av till sängen min. mitt rum ser heöt sketet ut.
förstår inte hur man lyckas. kläder åt alla håll och kanter. får ju inte plats i garderoben.
det får helt enkelt vara så. eller ränsa, eller inte köpa kläder på ett år.
längtan till nästa år i januari, då vi förmodligen tar oss en titt i thailand med släkten. om de inte
blir nnästa år därpå.

en trevlig helg har jag därimot haft också. men föredrar nog mer sängen och filmer.
så då blir de min säng och en film på det med andra ord just nu.

the golden girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback