filmtajm.

det får allt bli filmer och sånt under tråkiga trista dagar då solen inte står i glimt.
"die hard 4.0" blir det idag på bio i kungsbacka. (staden som jag vill flytta till)
frågan är hur jag ska orka detta? så grymt trött man är idag.
får allt försöka, nån gång kommer man höra den snarkande ankan under biogångens mörker.
får allt ta med mig en kudde.

Vaknade dock 12 idag, somnade halv 4. därför man är så trött och seg.
åkte in till stan, allum utav alla ställen, nej tänkte jag!
men tjejerna fick mig till slut att åka me dit. sen tillbaka till staden göteborg där jag & malin köpte thai mat.
MUMS.
fint fint väder nästa vecka! blir sååå sur! då man skall jobba hela veckan!

- sommaren är här nu och allt är som det skall, det e ju på stranden och de är ju i solen vi vill va.
när natten faller över oss så är det dags i den tiden som vi väntat och det som händer sen.
okej då går vi ner o lägger oss på ängen och håller om varann tills solen gått ner för vi vill bara ha mer!
gittarren är framme och vi sjunger i kör.
vi ligger på stranden och jag håller dig i handen och solen har gått ner det är mörkt och elden har slocknat.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback