dagens.

vaknar upp helt varm, då mor kommer in nu är klockan lite väl mycket!
(halv 1 vart den ju bara) men trodde den var 10, skulle ju som sagt till havet, sola och bada!
öppnar ögonen lätt tittar ut geonom fönstret, sket väder. "vädret sa ju igår att de skulle vara fint. men nej nej!
aja, upp och duscha! åka med bussen - tåget. in till lisberg då ja träffar min favaroit tjej, malin.
då blev min dag lyckad kände jag i hela kroppen.
jag är världsspeltokigaste människa. börjad på chips hjulet då ja vinner. sen gick ja över till chokladen o vann igen!
sen spelade ja upp för lite pengar, och hände ingenting. sen till slut hamnade jag på plopp då vinsten blev till liv igen!
efter 2 timmars promenad där inne med kimpan, så iväg till stan för o träffa linis,mikkis,foff.
gick runt och kika kläder! jag ska bara ha den jackan! den guldiga! då jag åt en hel special, har ätit som en gris idag. därefter vart de på jakt efter en thai resturant. svin gott! älskar thaimat! mumsfillibabba!
sen til scandinavium för och äta macdonalds, sån tur var så köpte inte jag nån mer mat!
flickorna ville höra på justin men jag gnällde och bara ville åka hem!
jag gick på toa, ankan som är den bästa på att ta kort. mikkis rusar fram till mig "idol danny" står utanför!
jahaja. då går vi och tar kort. slutade med att dom vart helt tokiga så ja vet inte vad! haha!
töserna kunde knappt gå fram för och ta en bild dom var helt intill sig. gullga ni är!
och den bästa ankungen gjorde att allt slutade gott i slutändan. (ni skall vara glada att ni har mig) ^^,

image17

nu blir det sängen! med en bra film från pappis data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback