Blir så arg/ledsen.

i och för sig, kan aldrig bli riktigt arg!
men riktigt ledsen och känslig för det minsta lilla. och det är sjukt jobbigt.
och de går inte och ändra på, när man så gärna vill!
dagen började väldigt bra med en hel soldag på åsa strand med linda & mikkis.
efter man kom hem så vart man som en kräfta i ansiktet. som man alltid annars är!
så nu längtar jag stort tills vi åker och tältar i öland eller danmark,
då man bor jätte nära till stranden. 
så slippa åka så långt. (men så långt är det ändå inte om man tänker efter, härifrån.)

jävla västtrafik säger jag bara!
började med att jag skulle åka in till stan och fika med mitt ex,ex,ex osv..
hade betalt som alltid. (ska fan köpa ett 3månads kort) och sådana kuponger gäller ju alltid inom 3h .
sen efter kvällens slut på cafet. så skulle ja åka iväg med spårvagen och träffa en! där de kommer vanliga män/kvinnor i vanliga kläder. och ber om visning av kupong eller kort. så började jag med att ta upp min blånbok tills dom skulle komma till mig! så vart inte min biljett där, så blev ja ätte nervös. viste inte rikigt vad jag skulle säga. för de vart ju skämmit så sa jag som de var, och så sa ja att ja kunde betala om på nytt om det skulle vara så! sne börja dom babbla, men så här måste vi göra osv. o ja blev jätte nervös o började typ gråta lite lätt! pinsamt men ändå! åå! blir så arg och ledsen så de är sjukt! skall aldrig bli sån kontroll gubbe! eller vad det nu heter, om ja skulle bli det nån gång i framtiden. så tex mig! så skulle ja låta de vara eller så skulle han/hon fått betala de vanliga. OCH INTE 800 JÄVLA SPÄNN I BÖTER! ååå!!!!

musik, sömn, dröm!

Din insida din personlighet! helt sjukt! underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback