Björn Rosenström

Älskade björn! Bäst,bäst bäst! helt sjukt bra! plus en underbar kväll i Lygnevi med släkt och vänner.
Panikslage, näe dagen började med att jobba. Ringde och ringde, för att man skulle få komma
till björn och bara lyssna och sjunga med. Och ha de super underbart skoj. Som kvällen lyckades med.
Till sist fick ja tag i min älskade linus, jag bara "yeeees" Kom vi fram sittandes vi sjön!
hur underbart som helst. men tankarna kom, hur ska vi komma hem nu då?
så tanken var att vi 5 sovandes i bilen. No way! men underbar kväll, dansa all night long.
Min underbara moster o morbror till och med fick man en sväng om med.
Men dock lite tråkigt och deppigt, när ja missade halva björns sånger.
För jag åkte dit för honom. men sen, blev de helt sjukt galet och skoj när han kom! även förbandet var bra!
bugg på de. en grymt duktig kille bjöd upp! nej, men en helt fantastisk kväll.
det får man verkligen tacka för.
vi kom hem till slut iallafall så de var bra. somna i linus underbara goa säng.
men jag känner mig så snäll och omtänksam, mot dom där poliserna! men historiken tar vi en annan gång.

Camilla, my dear! me like. <3

Ser du ljuset?Livet börjar om igen, alla mina drömmar får en andra chans! livet börjar här och nu. Idag finns bara jag och du. jag vill lämna det som var. vågar du vågar jag!?

värme sommar, kan de bli bättre? skolans slut snart. inte många dagar kvar nu!

shit! prov imon! plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback