ville bara fortsätta.

Dagen började med att min goa kusin sov under natten och så vaknade vi vid 1.
haha första gången hon vakna vid den tiden. annars går hon upp vid 9 - 10.
men pojkarna i huset bröta o greja under nattens gång efter pappas 40 årsfest.
sen körde vi hem henne, började åka till donken för och köpa en hamburgare var.
men så duktig som jag är så tog jag sallad.
sen skulle min yngsta kusin saga med så tog mig donken på hem vägen för bror
o familjen igen så tog ja frukt. ännu stoltare. :)
sen fram mot kvällen, så dara ja erol o roy till mille och sjunger singstar.
den bäst här av oss alla "ankan" haha not!!
alla bara mobbar mig och skrattar åt mig så de va inte kul,
sen ut på krogen för att ta någa goda cider, tråkigt när de bara är 20 överallt.
så gick till ett ställe första och sista gången om de inte bara är för spelandets
skull. spela på black jack för första gången. :D
500 + ville fortsätta men det gick inte, annars skulle bara tåget åka ifrån oss.
men fortsättning kommer.- glada ankaan.
nu blir de hopp i säng.

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback