rockbaren..

av alla ställen. tooookiga ankan!!!
men de var det ända för kvällen.
lollo fyllde18, ett stort grattis till dig från igår.
tänkte man nej nej när man väl kom innan för dörrarna!
så vart man inne efter ett tag, då man såg kvinnor som var helt svartklädda,
killarna med svart långt hår och rött läppstift, jag ville bara vända.
men sen vart det ganska okej när man var med ett par goa tjejer.
det var ju några normala människor där, tack och lov för det.
men det var en trevlig kväll med er flickor (alina,lollo,anna,jossan,khim) . tack
och tack för den goda maten ^^,

idag har man jobbat som man gjort alla andra dagar, jobbiga/dåliga tider 15 - 19 stägning.
och så kommer 2 klassisar på besök, mycket trevligt.
så blev de hemgång till mig, ösregn utanför dörren på jobbet.
sån tur var så fick mig skjuts hem, så slapp an bli dyng sur. inget paraply.
så nu har man kollat på en film under kvällen.
och så sitter man här framför datorn nu.
medans killarna snackar en massa skit snack i min säng som man inte vill lyssna på.
men skönt när dom kör i gång gitarren lite då och då.
så nu vart de baa och stänga av datorn och va lite social.
 hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback