mera fina varma dagar vill vi ha!

ja! det kommer, sätt väderprognosen.
det kommer bli galet underbart när vi är i gotland,
sola,bada, lyssna musik, ute ställerna på kvällarna dansa.
bara njuta av sommaren.
älskar solen. dessutom vill ja så gärna åka utomlands.
och det skall jag göra! längtar så man dör.

men men på tal om det, funderar aldrig ni på vad som skulle hända om man bara försvann?
om man dog eller bara inte visade sig en period?
vilka hade då brytt sig? vilka hade rynkat på pannan och sen fortsatt som vanligt?
det tänker jag ofta på vilka människor man har i sin närhet som egentligen
inte skulle offra ett hårstrå för en när det väl kom till kritan. ska man behöva
sätta sig i sånna situationer för att få reda på vilka som är ens riktiga vänner och inte?
sjukt egentligen, men visst är det så det är så får man väl bara fortsätta så då? eller?
ska man bara chansa ? tänk om man chansar fel ?
hmm..nej jag fortsätter som jag gör helt enkelt. men dör jag en dag vill jag sitta i ett hörn
och kolla vilka som bryr sig, kanske får jag en knäpp på näsan eller så visar det sig att jag valde rätt..
just nu känns det ändå som jag har bra relationer med folk jag litar på .
hoppas jag, tror jag. Jag har iallafall en ögonsten. min camilla andersson, det känns som evig vänskap.
så glad att hon hoppade in i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback