mår inge bra idag.

usch, sån här har jag aldrig kännt mig innan,
både ont i magen, näsan,halsen och huvudet på en
och samma gång. svin jobbigt.
men men, det går la över förr eller senare.
nu så har man packat och haft sig, tills när man åker till
gotland. (får hoppas på ett kanon väder) för annars blir de hem igen
för min del och åker raka vägen till en utomlands resa!
med mig själv förmodligen. men hur ska de gå med
den engelskan jag har? haha!

Idag så har de vart väldigt fint väder här i göteborg!
men tråkigt nog så fick man gå in och jobba, tyvärr!
där efter det, raka vägen ner till farmor och farfar för och äta
lite god mat osv.

och nu blir det självklart film som alltid. "captivity"
får hoppas på att det är något att ha bara!

intresserad av knappar? gör en egen:
http://www.knapp.nu/  =)


jag är så fruktansvärt trött på massa jävla skit snack!
så trött på människor som snackar en massa hela tiden.
kan man bara inte bli lite mera vuxnare.
och inte snacka än så mycket hela tiden?
eller i och för sig! jag vet hur det är/var, att snacka än massa,
ljuga ihop saker till en stor klump. berätta massa saker
som varken är sannna eller osanna.
man blir så fruktansvärt arg och ledsen, så det är sjukt!
så fort man bara gör nått eller inte. så är det prat om saker och ting.
bättre och bara ligga inne i sitt rum dagarna ut och dagarna in tills
man blir äldre och få slippa höra en massa skit snack!

eller kanske? flytta härifrån. som jag velat sen jag var jätte liten.
men det händer ju aldrig nått. det är verkligen min önskan att flytta från den
här sketna orten/kommunen.

camilla,kim,linda,pär,lollo,öscan,malin,richard.♥

film.hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback