dessa tre mobiler.

helt sjukt vad dåliga dom är, säger jag bara!
går i sönder och har sig hela jävla tiden.
så jag blir tokig.
inte första gången den går sönder.
inte första gången jag får en ful sket "låne telefon"
nu vill jag byta, måste vänta tills sen 4 oktober.
tills jag får en ny, då vill jag ha en jävligt bra som
- inte går sönder
- som det är bra batterier i
osv... dom kan ju ta sig någonstanns!

igår så vart min lilla kusin och sov hos mig, som alltid pratar i sömnen och slåss. haha! :)
så tog hon hand om mig gott och väl, hon fixa fotbad tlll, ansiktsmask, vatten, mackor och grejer!
underbart!
därefter det så kom mormor så åkte vi till kungsbacka.
där jag fick köpt mig en present till pappsen som blir 40 på torsdag!
köpte mig en ny data stol till honom, den kommer han bli grymt gla för vettja!
sen en grill till campingen, vi ska åka till gotland i år. där vi ska vara i 2 veckor.
men ville haft med mig min milla :( men hon ska jobba, dummer!
sen där efter de köpte ja en jätte fin sak till min morfar som jag ska lägga på hans
grav på fredag, då han med fyller men de är inte förrens på lördag.
saknar honom så otroligt mycket, så de verkligen svider i hjärtat.
älskar dig min morfar. som sagt det kommer jag alltid att göra.
och idag har man legat hemma och kollat på allsång å skansen alltid
lika skoj och sjunga med tjejerna och killarna.
nu bir de 2 filmer som ja ska lägga mig och kolla på med min vän kimpan!

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback