bröllopsfest.

ett glatte minne sägs det!
den bel hel lyckad, lyckat väder dock lite kallt fram mot kvällen.
men en riktigt kul kväll.
ja, emmy, denise fick servera ut vin, det gick även bra!
vad lite nervös i början. men det dumma var att ja sölade ut på en dam.
haha. nej klart jag inte gjorde.
men maten vart rikigt god även allt annat.
fram mot kvällen/natten skulle ja o susanne fixa krov med bröd.
det gik la inte så soppas bra. men ja stod där ute med ketchup o senap i hand och gjorde bra ifrånmig.
susanne (min mammas brorstjej) ja, nu kommer det bli lite långt ni får tänka lite.
- hennes brors(som tyvärr gått bort) tjej har en ny man, hennes mans bror. tror jag att de blir?
han sjöng ut för susanne och bo-gunnar, det var grymt vackert.
jag som är den känslga jag, så det kom som sagt ånga tårar.
sen skulle mormor hälsa en massa, då vart de ännu mer (om morfar), men men.
nu pratas de inge om det, men det blev en mycket trevlig och rolig dag!
med dans, prata, musik, mat, dryck osv.

nu är man döds trött. så det fårbli hem till kusinerna snart och sova där! jobba helaaa veckan!
tokig man blir. men men, alltid gott med pengar!


hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback