Trötter.

Helt sjukt trött. La mig inte förräns halv 3 under nattens gång. Kunde inte sova, jobbigt. och pluggade. men gick la inte så bra som vanligt. Men ett litet g får jag allt på provet hoppas jag.
Och helt onödigt att gå eller vara i skolan, när man inte förstår nått på lektionerna. Sitter där som ett fån.
 Och bara inte förstår visa saker, och när man frågar igen så går det ändå inte in i min lilla hjärna.
Snart kommer lilla Hanne, sen iväg o träna, bodyjum ^^ det ska bli skoj. men fattar inte hur jag orkar? Haha. har ju som sagt aldrig tränat i hela mitt liv. Men nu sätts de fart. men inte så länge till.
Nu e man hungerig så äta, mums. Och tjöta på min sega broder att han ska ta ner en serie så man har nått och göra. : )
Hejs.
∑ " ankan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback