Snö.

Nyvaken, går upp ur sängen. Går ut till köket ser att det snöar och fullt med snö på marken. Jag bara nej! HATAR snön! usch! :(
Men men, den försvinner la snart. Kommer inte gå ut förräns den är borta.
Och så sitter man här med en macka, o efterrätten en chokladboll såkallad negerboll.
Och snusen självklart i efter hand.+ ett stort glas juce. Igår va la kvällen lugn. Spelade poker. Kom 2a iallafall. Ja kunde ha vunnit, men nej. Mitt huvud vart helt borta hela dagen igår så jag trodde typ att tiss slot stege eller vad det nu va. men då bara nej fan också. :P
Sen så hade jag några vänner medans Fredrik spelade gitarr och sjöng. Så grym, älskar gitarr/sång människor :). Så underbart. Musiken är ju livet.
Ikväll så måste man ju gå ut ändå till den där jävla snön. För vi blir ett gäng ikcäll ska sjunga kareoke och dansa och ha de grymt roligt. och en sak till så måste man ju dra sig ner till centrumet och köpa chips åå. men nej.
Aja ska la lägg mig igen och kolla film.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback