Onsdag.

Segis dag. vaknade  2, hehe. alltid lika gott och sova. Behövs ju som sagt ibland. Igår vart de jobbigt och tråkigt på passet, blödde näseblod :S. usch. och så gick allt så fort. Inte göra om iallafall.
Och nu så sitter man här medans mor och far ligger i sängen och kollar på tvn i mitt rum :O svin högt har dem. Men jag retas med musiken min iallafall. Så nu försvan fader. Och martina gick nyss, har kollat på 7 miljonärerna idag. Den var la inte på topp dirket men funkade. Så väntar på att hon ska komma tillbaks, hon och hennes hästar. Usch. =P Oj har ju prov imon igen =/ segt. men orkar faktikst inte helt ärligt.
Och thailnads pojken ringde idag, glader. Kommer på fredag igen. kul, det är han som får dagarna i skolan att gå underbart framåt.
Nej, nu ska man gå och tjöta på bror eller far att dom ska ta ner till serier. Så man har nått och göra som sagt. Eller så är det bara o sätta sig och spela kort eller yatzy.
Hejs.

:)

Tiden som gått, alla minnen stannar ju kvar. Och han kommer finns i mina tankar tills jag tar mitt sista andetag. Livet stukar mig, jag hatar livet. Utan han är livet slut så han kan lika gärna skjuta mig. Jag känner mig tom, för jag längtar och ber. Bara ge mig en chans, vänta och se. För jag lovar dig nu, jag ska visa dig att den enda för mig som betyder allt. Saknar dagar då vi hade det bra. Skulle göra vad som helst om du kom tillbaks. Men inser idag att allt var en dröm. Du var för bra för att vara sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback