Ankan & Fredriks låt. ^^

Här sitter du och jag, ensamna i mitt rum.
skrattar och har det roligt.
Vi pratar roliga historier, och du busar med mig.
För det tycker vi är roligt.

Och du börjar pussa på mig.
Jag säger att jag tycker om dig.
Och du stoppar in din prilla,Så jag mår illa.
Men jag vet vad jag ska säga dig nu.

ref.
Du ska bara snusa göteborgs rape.
För annars e´ det ingen ide.
Jävligt ska det va, bara bra fattar du, fattar du.


Här sitter jag med mitt glas med fanta.
Och dricker och dricker o bara väntar på dig.
Jag funderar på att steka mig ett par goa ägg.
Där kommer röding farsan med sitt halvlånga skägg.
Han har haft en hård dag på jobbet,hård dag på jobbet.
Men jag vet vad jag ska säga dig nu.

ref.
Du ska bara snusa göteborgs rape.
För annars e´ det ingen ide.
Jävligt ska det va, bara bra fattar du, fattar du.


Nu drar vi, och sätter på en film.
Och lämnar detta åt sidan.
Med vänner och bekanta och min mormors fräcka stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback