En underlig gårdag.

Börjar med att jag tar tåget från Mölndal in till Göteborg för att shoppa, så står de några pojkar 2 meter ifrån mig knappt. Ena killen kommer fram:
- Hej, min killkompis skulle gärna vilja prata med dig.
- Jahaja, okej be han komma hit  då om han vill prata.
kom han fram och skaka hand med mig, jag blev helt förvånad.
Börja han ställa lite frågor om vilken skola och vad ja hade gjort sen vart jag skulle, sen fråga han om jag bodde i Lindome. Hur fan visste han det, aldrig sett killen innan.
Efter en stund kom hans tåg, de sista han sa, ville bara säga att du är väldigt söt. Haha okej, snällt sagt.
Sen efter några timmar i stan, åker jag o Lollo o Nemis hem med tåget. Satte oss på en bänk precis utanför en dörröppning vid tåget för tösen skulle röka. Sluta rök för fan! ;) Så går de två killar fram och tillbaka inne i tåget, sen stannar dom och kollat mot mig och ena killen säger:
- Du förresten, jag har tappat bort mitt mobilnummer/mobiltelefon vad han nu sa. Skulle jag kunna få låna ditt. Och jag bara tänkte om va som hände tidigare på dagen och börja skratta.

Kan det inte hända varje dag? Eller så börjar jag köra den meningen. Så kanske det blir nått underbart över det ^^ Vem vet.

Idag var man på praktiken inget att göra som vanligt, åkte därefter till gamle mormor/morfar satt och tog sällskap med dom i 3 timmar ungefär. Märkte att dom blev jätte glad. Så fika mig tjock på pepparkakor, till och med kaffe. Kan ni tänka er? Kaffe till mig? Men de var faktikst helt okej.

Nu blir det film, väntan på Camilla bara..                                                       Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback