20 dagar kvar....

till julafton kan ni fatta det? 20 dagar, det här året har gått fort som en rakt. En raket som man skjuter upp i luften oftast på nyår om ni inte fattade det. Nej, nu kanske jag överdrev lite. Men sjukt fort har år 2007 gått. Dagarna bara försvinner snabbare och snabbare. Julklappar? Hinna med sånt egentligen? 2 veckor kvar på praktik 2 skoldagar sen jobba varje dag på lovet som sagt. Men jag är klar med en julklapp iallfall och den är till Lollopollo.
image62
Sen som ankan har kvar till:
- Linda
- Malin
- Mammi
- Pappi
- Bror, nej fan han får ingen!
eller om jag skall vara snäll så kanske han kan få en ölburk.
- Släkten, men det fixar mamma men hon är dålig på julklappar så jag får välja ut och slå in :]
Fick min chokladkalender utav farmor och farfar iallfall, så nu vart jag glad.
Nu är det bara snön vi väntar på, men den får inte komma förrens på julafon sen skall den vara borta efter jul!

Man är även också hemma från Köping nu, så jävla tråkigt.Trivs så sjukt bra där uppe! Sjukt underbara människor må jag säga.

HEROES!! - Men ej någong text så det får vänta tills imon!                                                  sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback