Tröttheten.

Grymt trött, snart skola igen!(nej)
Då man skall vara utvilad och pigg när man kommer tillbaka.
Men jag kommer vara helt död.
Vart en hel del utgång för mig på sistonde, pga av det.
Haha, nej men det har vart fruktansvärt skoj.
Linda fyllde i Onsdas, grattis darling.
Så var vi ute och träffa en del människor som man inte träffat på 5 - 6 år.
Trevligt nog. så fick man bara 3 timmars sömn för
underbara Niklas tjötade hela natten. Jag som skulle börja jobba inom 6 timmar.
Trodde aldrig att vi skulle somna, när klockan var halv 7.
Men till slut vart det en snarkning från oss båda!
Igår bugga man till Arvingarna, sjukt skoj du är bäst oscar.
Svetten och vattnet bara rann ner från en. usch! :P
Min dag: städa rum, fixa, träffa vännerna sen utgång.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback