Lördagkväll.

Underbart, första kvällen jag bara har kopplat av och legat i soffan, kollat på en bra film med min Milla. Men från lilla ankans ögon kommer det alltid tårar. Men men prat om de så köpte vi chips, dipp & grejer. Och det var verkligen längesen och gott. Men det satte sig i magen kännde jag. Så det va fel av mig. Men ibland får man varabortskämd också. Krogen fy farao. Självklart är det underbart skoj att gå ut och dansa och träffa människor, men pengar de får man hålla i. Jag vet inte hur mycket jag har gjort slut på sen jag fyllde. Vill inte änns tänka tanken. Så var faktikst ute igår med Denise från Åmål jätte trevligt, och mina goa tjejer. Träffa några engelsmän. Haha, jag som bara är så grym på engelska! Fick nyss ett telefonsamtal från en gamal vän. Gud vad glad jag blev, har inte pratat med honom sen 2 - 3 åt tillbaka. Så de var rikigt trevligt. Det får bli en fika på stan nån dag i veckan på det!

Under min dag, så vakna Denise halv 10 jaga bara du ska dö tänkte jag! Men hon va tvungen att åka hem kunde inte somna om, så kom lollo o malin in till min säng och mös. Så vi har bara legat i sängen hela dagen. Sen påbörjade jag och Malin på en film i eftermiddags inne i våran goa soffa. Men båda somna efter 1 minut. Sen kommer mormor och mor hem! Börjar tjöta, precis när jag hade somnat inte så gött. Då vart jag inte glad. Men jag somna om sen igen sån tur var så låg vi där som 2 små fåglar i 2 timmar.

Nu skall jag faktikst bränna ut en bra barn film, lägga mig i sängen och somna till den! Ååå! Underbart.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback