En tanke som alltid kommer sitta där.

Vi blev tomma ord, vi gled isär. Utan att ge varandra tid i slutet. Drömmar svävar bort. En kort sekund då ensamheten kryper tag. Var minut var sekund utan dig gör det ont! Natt och dag går vi runt och söker svar. Varje blick ger mig hopp önskar du kunde va här hos oss. Var minut! Jag vill ej ta farväl säg finns det ett hopp med att du kommer tillbaka? Ger mig hopp och önskar att du kunde va här hos oss. Lågan brinner än. Det kommer den alltid att göra. En låga för dig från oss. En saknad för dig tårar & sorg. En stor sorg som blir till en sjö som smakar salt. Förstår fortfarande inte. Skulle verkligen kunna göra allt för honom för att han skall kom tillbaka. För han är verkligen den bästa i hela världen. Eller bara spola tillbaka tiden, då jag var liten och fick vara hos dig flera gånger i veckan. Har så dåligt samvete, att jag inte kunde vara hos dig när allt skedde.Förlåt! Jag älskar dig jag saknar dig vill att du ska vara hos oss och ge oss dina underbara goa stora kramar. Morfarkramar.
image49
Tro Hopp Kärlek.
Fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback