Badtunna.

 Har vart med min favorit kille under kvällen. Linus, och han fyller år image43
om mindre än 2 timmar. Så ett stort grattis till dig darling. Sms kommer klockan 24. Kan inte med och ringa, ska ju upp och jobba tidigt imon så han behöver sin skönhetsömn! Min kusin skrev till mig på msn, och hon badade badtunna. Jag bara VI kommer och badar med än gång, och det var underbart gott & mysigt. Sen sprang vi till studdsmattan men det varade inte länge att man hoppade där inte. Astman satte fart med än gång. Därefter det skulle jag prov köra bilen, yes jag klarade att köra över macdonalds muggen iallfall. Då vart ankan stolt! Innan idag så har jag legat i sängen till halv 2 kollade på en rolig barn film "Surfs up" eller nått sånt hette den? Sen kommer min favvo Linda och säger vi drar till kungsmässan, fort upp och klä på sig och springa till bussen! Och jag hann på några få korta minuter. Så hittade jag mig en söt stickadklänning. Jag och mina klänningar. :) Jag bara älskar de. Hatar att gå i jeans nu för tiden! Men nu blir det en film, som min mor vann igår på liseberg "Rika vänner". Svinen (:)) vann även 3 stjärnvinster. Fy! Men ingen godis för min del, ifs tog en var till mig o Linus. En kexchoklad.

Nu var de hopp i säng. Skola imon tråktråk tråk.
2 lektioner bara som är på 2h 30 min! tok!

                                                                                                                                        (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback