30, nej tack.

Herregud. Jag vill ju inte se ut som en gamal dam.
Som en kille sa,
- hur gammal e du?
- 17 ska fylla 18 om några dagar.
- vaa? du ser ut som 29.
- vaa? haha nej lägg av.
- han bara nej nej okej lite överdrivet men 24.
- haha, så gick jag.

Jag tycker att jag ser ut som en lite 15 åring fortfarande om man säger så.
Men det var rätt roligt med våra blickar.

Idag så väckte kusinen mig vid halv 9, men jag bara klick.
Vart ju jätte trött, låg och kolla på 3 filmer inatt.
Så ringde hon hem, nu ska vi ner till åsa stranden.
Jag bara herregud. Fort in i bilen så åkte vi iväg.
Och min bror kör som en galning måste jag säga.
Där vi mötte lite härliga människor.
sola och bada kasta lite boll, lite bättre på volly nu iaf :D haha!
Så nu är man sönder röd och brun.
Sen for de av till Millis, käka och sjung singsat första gången ja vinner på de.
gött nog.
Och nu sitter man här hemma i sin kokhete rum. svetten bara rinner om en typ.
Behöver skaffa en fläkt. men sommaren är ju slut snart. och inte många dagar
kvar till skolan. fy fan va tråkigt!

filmtajm nu.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback