18! - 5 augusti.

så nu var man 18.
ingen skillnad ännu, men det kommer.
även kommit hem från gotalnd.och det var underbart.
dock tråkigt att vara hemma igen. love, att vara ute och campa.
igår så hade man lite fördelsdags fest för mina nära och kära.
allt blev lyckat så jag är nöjd. fick även jätte mina presenter.
tack så jätte mkt, pojkar och flickor. <3
sen party, men ingen krog denna helg, nästa får det allt bli.
party var skoj, alla sjung för mig. så vart man helt generad som man alltid blir.
men minns inte så mycket utav kvällen. hatar att få minnesluckor.
haha, somna strax efter 12.



men min dag har jag inte firat idag direkt. fått massa samtal,
sen åkte jag o milla o killarna till åsa strand för och spela beachvollyboll.
haha jag som är så tallanlös inom sporter så de gick inte så bra. men ett gott skratt är allt underbart.

Nu blir det en avslutnings film med roystet.
hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback